Купити вишиванку - Український національний одяг, Вишиті сорочки, Чоловічі вишиванки, Жіночі вишиванки, Дитячі вишиванки, Вишивані рушники.

Інтернет-магазин вишиванок від майстрині Галини Михайлюк

Бажаєте купити вишиванку? Тоді ви там де потрібно. Увага! Діють ЗНИЖКИ на вишиванки!!!.

Skype: galyna0102_office.orgflora@gmail.com

(067)360-88-72 з 9 до 20

(068)004-89-17, (093)805-36-02_



Україна-вишиванка

Україна-вишиванка

Нитка сонячного ранку.
Нитка пісні солов'я,
Україна-вишиванка,
Ніжна матінко моя,
Ти і грішних і невинних
Пригортаєш до грудей,
Я люблю свою країну, |
Я люблю своїх людей! | (2)

Приспів:
Будьте красиві, будьте здорові,
Білі, русяві і чорноброві,
Будьте веселі, будьте багаті
В кожній оселі і в кожній хаті!

Вишиваю візерунки
Диво-травами степів,
Смаком перших поцілунків
І коханням вечорів.
Вишиваю як уклінно
Ти запрошуєш гостей,
Я люблю свою країну, |
Я люблю своїх людей! | (2)

Приспів.

Може є у світі кращі
Кольори на полотні,
Але ти єдина наша,
А у тебе ми одні.
Я тебе святу і грішну
Пригортаю до грудей!
Я люблю свою країну, |
Я люблю своїх людей! | (2)

Приспів. (3)

Україна-вишиванка

Інтернет-магазин вишиванок 

від майстрині Галини Михайлюк